Seade, mida saab telekaga ühendada, on eelmüügis saadaval
Alibaba ostlemiskeskkonnas Tmall.com 125 dollari eest; seadmega kaasneb aastane DisneyLife teenuse vaatamisõigus, vahendab CNBC.
Hiina kasutajad saavad filme vaadata, mänge mängida, e-raamatuid lugeda ning
Disney laule kuulata. Vajalik on vaid internetiühenduse olemasolu.
Tellijad võivad osta ka Disney kaupa ning plaanida Hong Kongi või Shanghai Disney Resorti külastust.
Disney jaoks on tegemist tehinguga, mille eesmärgiks on suurendada müüki suurel turul ning samuti saada ligipääs Alibaba hiiglaslikule kliendibaasile.
Alibaba jaoks tähendab samm jätkuvaid jõupingutusi laiendada oma tegevuste
e-kaubanduse piiridest väljapoole erinevatesse valdkondadesse nagu pilvandmetöötlus ja meedia.
Hiina gigant teatas eelmisel nädalal, et ettevõte ostab Hong Kongi South China Morning Post ajalehe. Selle aasta alguses omandas Alibaba aga
YouTube’i sarnase videoteenuse Youku Tudou.